lördag 9 juni 2012

Hoppsan!


Idag skulle vi kolla på en cykel till mig.

Hem kom vi med ny tv, nya eltandborstar å ett par nya skor till mig.

Har suktat efter ett par Nike Free 3.0, men när jag väl bestämt mig hittade jag inga storlekar någonstans. Hittade nu ett par Nike Free +3, lila och allt. Det var som att dom stod där i affären och ropade på mig. Bara ett par i min storlek. Det är väl ett tecken?!

Tur att man drar sitt strå till stacken. Håller handeln å samhället igång när skattepengarna trillar in på kontot! ;0)

Cykel? Nä, det blev det inte så mycket med. Någon måtta får det vara! ;0)

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Ha ha men klart att du måste ha ett par nya skor! Snygga var det dessutom. Väääääldigt snygga!

    SvaraRadera
  2. Dom stod ju i affären å ropa på mig! Vad skulle jag göra?! ;0)

    SvaraRadera