onsdag 21 september 2011

Älskar onsdagar!!!

Sen höstschemat körde igång på gymmet så älskar jag onsdagar!

En underbar yogaklass på morgonen (ja, sambon fick lämna barnen percis som vanligt. Vissa saker prioriteras inte bort helt enkelt!).
Dock togs humöret ner lite efter när jag fick veta att det var instruktörens näst sista pass. Hon som e så bra!!! Hoppas att dom hittar nån ersättare. Men framförallt att dom inte väljer att stryka klassen!
Jag gick upp i brygga för första gången på 15år, eller mer. Blev väldigt imponerad av mig själv!!!

Iofs en väldigt stressig dag på jobbet. Men ett telefonsamtal från en frånvarande kollega lyfte mitt humör.

Iväg på ett mördande M.R.B pass. Känner ömheten i mage och rumpa främst redan nu. Lite orolig för hur det kommer att kännas imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar