söndag 18 september 2011

V. 37´s faktiska träning

Planering såg ut såhär:
Mån: Bodypump
Tis: Tänkte försöka mig på lite hemmaträning.
Ons: Yoga + M.R.B
Tors: Vila (skola i Malmö)
Fre: Förmodligen vila (Planeringsdag på jobbet, vilket brukar resultera i både ett och annat glas vin efter)
Lör: Zumba (+ev. core, samma instruktör kör det direkt efter. Men om man ska iväg nåt sen så blir det lite väl sent...)
Sön: Zumba

Resultatet blev såhär:
Mån: Bodypump + pw 2km
Tis: Promenad 2,5km + 2,5km promenad (+konstant rörelse hela dagen)
Ons: Yoga + M.R.B.
Tors: Promenad 4km + 2km
Fre: Promenad 2km + promenad 2km
Lör: Zumba + 60min skogspromenad
Sön: Zumba + 3km pw

Okej, jag tränade inte hemma i tisdags. Men i övrigt tyckter jag att jag kan vara mer än nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar