fredag 30 september 2011

ToppLoppet imorgon!

Imorgon är det dags för ToppLoppet i Hagaparken.
Förkylningen känns mycket bättre idag. Framförallt känner jag inget i halsen, så jag tror att jag ska våga mig på att springa vissa sträckor iaf... Får se hur dagsformen känns imorgon!

Men här hemma är det inte jag som längtar mest, utan mina underbara tjejer!
Dom ska ju springa MiniToppLoppet innan mig...
Imorse när alla håller på att göra sig iordning säger den yngsta till sambon: "Sen när vi kommer hem idag, kan vi gå ut och öva på att springa då?"
Hon är "naturligt" aktiv och har en väldigt muskulös kropp om man jämför med syster, som är mycket mer lik mamma. Alltså inte "naturligt aktiv". Å hon måste springa betydligt längre, dom har delat upp distanserna baserat på födelseår.

Mest lockar det att få en egen riktigt medalj! Inte för mig, utan för dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar