onsdag 14 september 2011

Vilken skitdag!!!!

Stressa iväg till yogan imorse. Optimalt va?!
Gick ändå rätt bra när jag väl va där. Lite stelare än förra gången. Förmodligen pga av träningsvärken. Knakade en hel del i höften oxå...

Vidare till jobbet. Ett jobb i kaos. Alldeles för många vuxna borta och alldeles för mycket barn...
Hade uppgifter som jag var tvungen att göra, som jag ska ha med mig till skolan imorgon.

Stressa iväg från jobbet till M.R.B. Det gick klart över förväntan!!! Trots träningsvärken så klarade jag av att göra fler övningar än för två veckor sen! Trodde jag inte innan...

Direkt in till stan för att hämta ut nummerlappen till ToppLoppet. Hade självklart glömt mitt startbevis, så jag fick gå in på det där internetstället i Hötorgets tunnelbana, för att skriva ut ett nytt.
Dock ingen shopping på Röhnisch trots erbjudandet om 25%. Hade behövt en ny sporttopp/bh, men det verkade som alla andra också behövt för det fanns nästan bara jättesmå och jättestora kvar..

Trängsel till förbannelse både på tunnelbanan och ersättningsbussen.

Förbi Ica och hämta ut nytt paket från Gymgrossisten.

Bärandes på träningskläder x2, min stora handväska och ett stort paket så började det regna. Verkligen regna, inget litet sommarregn inte!

Hem för att packa väska inför kvällens resa. Bara för att inse att jag glömt mitt USB-minne i datorn på jobbet! Som ska med till skolan imorgon.
Bryter ihop på golvet å börjar nästan gråta. Kändes som att hela världen va emot mig!
Trött som bara den och vill bara sova.

Som tur är så erbjöd sig sambon att köra mig till jobbet och sen till pendeln, så att jag kommer in till centralen lite smidigt.

Bara träningen som gått min väg idag! Å det är väl tur det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar