söndag 4 september 2011

Olga Rönnberg!

En av dom mest inspirerande bloggar jag läser är Olga Rönnbergs.
Å att hon är den nya kvinnliga tränare i nya säsongen av nya Biggest Loser, gör ju inte direkt att man blir mindre sugen på att titta!

Men idag så googlade jag henne och kom till hennes egen sida MammaFitness (bloggen ligger ju på mama).
Hittade bland annat massa olika filmklipp hon laggt upp på massa olika övningar. Det ser så himla lätt ut när hon gör dom! Å jag har så förbannat dålig karaktär när jag ska göra saker själv!

Att vara småbarnsmamma och lyckas se ut som henne... Jag säger bara HERREGUD!!! Så orättvist! ;)

Hon har även ngt som hon kallar PT-online. Där hon coachar via mail, både angående träning och mat. Låter som något jag skulle behöva! Men hon har inga lediga platser förens 1/11. Egentligen inte så himla långt bort, men man vill ju ändå tro och hoppas på att man redan kommit en bra bit på vägen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar