lördag 24 september 2011

Det vart ingen core igår.

Istället fick jag ett samtal från dagis att yngsta slagit upp hakan.
Såg framför mig två stora köttflikar... Det var dock betydligt bättre än vad jag fasade för, men jag tog med henne hem och plåstrade om henne med suturtejp(?).

Idag blev det iaf Zumba som det var sagt, medan sambon badade med tjejerna.
Efter lunchen sen så somnade både jag å sambon, å blev väckta av min telefon. Det var min systerdotter som ringde och frågade hur det gick för oss, ca 30min efter överenskommelsen.Bara hoppa upp ur sängen och slänga sig in i bilen... Sen mötte vi upp min syster med familj hos min mormors syster som behövde hjälp att plocka äpplen från sina träd, som svämmade över av frukt!
Vi koncentrerade oss på ett träd. Det blev 8st blåa arlabackar. Utöver dom två påsarna som vi tog med oss hem.
Sen åt vi hos syrran, å har ganska nyligen kommit hem.
Riktigt trött, även fast jag sovit iaf 1½timme på dagen idag...

Imorgon vankas det Zumba igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar