söndag 25 september 2011

V.38´s faktiska träning

Planerat:

Mån: Vila
Tis: Promenaderna fram och tillbaka till jobbet
Ons: Yoga + M.R.B
Tors: Promenaderna fram och tillbaka till jobbet
Fre: Core
Lör: Zumba
Sön: Zumba

Faktiskt resultat:

Mån: Vila
Tis: Promenader fram och tillbaka till jobbet
Ons: Yoga + M.R.B
Tors: Vila
Fre: Vila (Barnen går före allt!)
Lör: Zumba
Sön: Zumba

Tycker att det är helt okej!
Buss istället för promenader för att det blev tidsbrist både på morgon och på em (på em fick jag jobba över 1½H!). Men jag fick njuta av underbart sällskap på kvällen...
Å i fredags blev jag uppringd av dagis, å fick gå å hämta min minsta sessa som gjort sig illa... Stort blåmärke har hon nu. Å fredagskvällar är heliga, dom spenderas hemma med familjen, inte på gymmet. Har gymmat två fredagar i vintras, å d gör jag inte om!

Idag tackade jag nej till socialt umgänge i svamskogen, för att jag skulle träna. Det ni! Var väldigt stark gjort tycker jag...

1 kommentar:

  1. sv: Ja men absolut, jag är väldigt spnd inför att prova dem. Alltid kul att testa nytt, äter visserligen kött men är väldigt svag för vegetariskt :)

    SvaraRadera