söndag 11 september 2011

Lika jobbigt idag!

Zumban var lika jobbig idag!

Idag hamnade jag nästan längst fram. Något som jag normalt brukar försöka undvika.
Det där som instruktörerna brukar säga, att man ska koncentrera sig på sitt, för det är ingen som hinner titta på dom andra.
Det stämmer inte!
Jag tittar alltid på dom andra...
Tittar och jämför.

Idag var det iaf väldigt mkt nytt folk. Alla trycker sig nästan bak mot väggen... Jag hamnade alltså i stort sett längst fram.
Tänkte att jag får väl bjuda på det, jag kan ändå koreografin rätt bra vid det här laget.
Eftersom jag då tänker att alla andra tittar på mig så tog jag i lite mer, ansträngde mig lite mer och hoppade inte alls över armarna lika mkt som jag brukar.

Jag fick alltså ut mer av min träning, än vad jag brukar.
Det känns som att jag ska försöka ta mig framåt i folkmassorna i fortsättningen oxå...

Förstår ni att jag inte kan gymma, att jag behöver gruppträningen?!
Men går det framåt på gruppträningen kankse jag vågar flytta ut i gymmet så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar