fredag 9 september 2011

Fullspäckad dag!

Fredagar ska ju jag plugga, så jag är hemma.
Det är så mkt bara som jag vill/behöver få gjort idag. Vet inte hur jag ska lyckas pressa in allting...

*Plugga, såklart! (Måste iaf ta mig igenom en bok + kolla en dvd)
*Behöver verkligen klippa mig
*Behöver åka till KICKS
*Vill köra core-lunchpass
*Har hela vardagsrummet fullt av urväxta barn kläder som ska sättas ihop till paket och läggas ut på nätet.
*Packa och posta dom klädpaketen som redan är sålda
*Vill hämta barnen tidigt eftersom jag ändå är hemma
*Förbereda middag (där jag haft absolut NOLL inspiration den här veckan)

Allt för att få en så bra start som möjligt på helgen.
Kankse blir den inte så bra start om jag ska stressa runt såhär?
Å känner jag mig själv rätt så vet jag precis vilken punkt som prioriteras bort... Just d, träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar