lördag 10 mars 2012

äntligen på banan!

Efter sjukdomar och resor var jag tillbaka på min Zumba idag. Lördagspasset är alltid fullbokat (det är iofs söndagspasset också), så det är väldigt mycket samma människor där. Så att man hälsar på varandra, man känner igen stammarna.

Idag var det en tjej som kom fram efter passet och kommenterade att det var länge sen jag var där. Nu hade jag ju godtagbara skäl (halsfluss och utlandsvistelse), men inte trodde jag att det var någon som hade sån koll...


Har under veckan som varit medvetet prioriterat bort träningen. Så mycket som samlats på hög eftersom vi var sjuka i två veckor och sen bortresta en vecka, så har det funnits en del att ta tag i. Inte minst tvätt och städning! Men nu är vi någorlunda ikapp, och man kan fokusera på saker utanför hemmet.


Dags att ta tag i träningen igen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. kul att ni är så många stammisar på träningen!

    hoppas du får hålla dig frisk nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är kul. Men framförallt är det väldigt skönt! Man slipper gå igenom alla steg grundligt varje gång, som man måste göra på många andra klasser.

      Jag hoppas också att jag får vara frisk, men vi får väl se hur det går. Eftersom jag ätit antibiotika är det ju inte så mycket immunförsvar kvar... Men jag håller tummarna!

      Radera