fredag 17 oktober 2014

Jobbig början

Jag befinner mig i v 18 och mår fortfarande lite halvdant till och från.
När jag plussade hade jag stora tydliga planer för hur jag skulle "sköta" mig den här gången. Tidigare tränade jag varken innan eller under graviditeten. Kosthållningen var inte heller något vidare. Tänkte snarare i banorna att jag ändå skulle bli tjock, varför inte lika gärna njuta?! Det fick jag ju såklart skörda frukten av senare!
Nu skulle jag fortsätta träna och forsätta äta ungefär som jag gjorde innan. Det har ju inte gått något vidare! Dels värmen i somras som gjorde att matlusten var obefintlig. Sen detta ständiga illamående! Fick inte i mig något av det jag brukar äta! Det enda jag fick i mig var skit! Renodlade snabba kolhydrater utan tillbehör. Å hur går det att träna när man inte äter? Nej, just det. Vilket inneburit att jag gått upp i vikt. På bredden! Helt fel!
Magen syns knappt. Iaf inte när jag står upp. Då ser den bara pluffsig ut. När jag ligger ner däremot, kan man tydligt se den lilla kulan. När tyngdlagen hjälper till och drar fluffet neråt... 😉

Träningen går lite bättre nu. Försöker dansa, men undviker hoppen. Alltså det som jag tycker är så roligt! Gymmet däremot har jag bara besökt en gång sen semestern. Även om jag vet att det är där mitt fokus bör ligga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar