söndag 6 november 2011

Snart dags för zumba igen...

Egentligen ska jag sitta och skriva det sista på mina texter till skolan.
Istället har gjort massa annat.... Städat köket, tvättat, hängt tvätt och pillat med excel. Försöker bli duktig och strukturerad genom att ha ett exceldokument över ekonomin. Funkar faktiskt ganska bra. Det jobbiga är bara att fylla i allt, och det är det som jag gjort idag.

Men nu är det bara en dryg timme tills det är dags att gå till bussen, som ska ta mig till dagens zumbapass. Innan dess måste jag få i mig lite lunch... Blev inte så mkt plugg gjort. Inget alls faktiskt för att vara exakt...

Har träningsvärk i rumpan från igår... Från corepasset tror jag. Men jag hoppas på att kunna köra för fullt ändå!

Älskade söndagszumba!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar