torsdag 3 november 2011

Inte mycket träning här inte...

Det här är en riktig skitvecka!
Åtminstone om man ser till träningen... Började veckan med två dagar i Malmö. Sista gången, å då med en stor redovisning! D absolut värsta jag vet. Dessutom va jag den enda som va ensam, alla andra va i par eller trio. Väl hemma har jag en dotter som höll mig vaken halva natten genom att försöka hosta ur sig sina lungor. Vab igår... Låg helt utslagen o soffan å halvslumra hela dagen. Sambon e hemma idag, å jag har möte hela förmiddagen. Ikväll får vi besök av min syster... Imorgon vet jag inte hur det blir. E hon fortfarande risig så är det nog jag som blir hemma...
Men i helgen blir det Zumba som vanligt! Båda dagarna! Å förmodligen även coren på lördagen...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar