lördag 31 december 2011

Summering?!

Nu summerar alla sitt år. Så även jag, men inte lika utförligt...

Jag är relativt nöjd med hösten (det var ju då jag dök upp här). Kunde träna på rätt bra, och fick ordning på lite rutiner. Bra rutiner! Men så kom december. Den svarta månaden. En envis och långdragen förkylning slog sig ner hos mig. Kruxet var att (till skillnad ifrån vanliga fall) så satt det inte i näsan, utan främst i halsen. Den "nya" förkylningen är en mer traditionell variant. I näsan. Därför trotsade jag bacillerna och tränade idag.

Det känns riktigt bra, att iaf avsluta året "rätt"! Å jag tog det faktiskt betydligt lugnare än jag brukar. Hade inget val, när jag kom dit å såg att passet dessutom var förlängt med 20min. Ingen mjukstart direkt. Men jag gjorde mitt bästa för att omvandla det till en mjukstart...

Inga storslagna planer för kvällen. Blir lugnt å skönt här hemma med familjen. Känns skönt att kunna krypa ner i soffan i mjukisbyxor å bara mysa.

Men hörrni, GOTT NYTT ÅR!
För visst blir 2012 ännu bättre?! =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar