onsdag 21 december 2011

tröttsamt värre!

Fortfarande ingen träning!
Nu har det gått en månad sen mitt senaste pass. Känns verkligen inge bra! Men det gör inte halsen heller...

Så frustrerande bara. Är det någon period på året som man verkligen behöver träna så är det väl ändå i december?! Med allt man stoppar i sig, och all stress som brukar komma som ett brev på posten...

Jag är ledig nu, och ska fixa dom sista klapparna idag är det tänkt. Dock får jag yngsta dottern i släptåg. Hon har varit magsjuk och kan inte gå till förskolan. Som tur är så är jag färdig med klapparna till tjejerna. Kommer dock ta betydligt längre tid i stan än vad jag räknat med.
Gäller att se det från den ljusa sidan, vi kommer iväg iaf. Ett tag fanns ju oron över att inte komma iväg alls, utan att man skulle få sitta hemma med en sjukling...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar