söndag 25 september 2011

Söndags-Zumban avklarad!

Nu är det gjort. Veckans höjdpunkt.
Bästa Zumbaklassen!

Redan efter bara nån låt kändes benen väldigt tunga.
Men jag trotsade kroppen, och körde på ändå.
Utmanade kroppen lite mer än vanlig dessutom.
Hoppade lite högre och gick lite längre ner.

Såhär efteråt känns det riktigt bra!

Kan ha berott på att jag fuskat och ätit skit!
Frukosten bestod nästan bara av sambons underbara surdegsfrallor (på bara vete)
Åt ingen direkt lunch, utan va å rota både i barnens chipspåse och godispåsen.
Ytterligare en fralla + cola light (min stora svaghet. Speciellt som dagen, iskall i burk!)
På bussen på väg dit tröck jag i mig en bar, mest för att jag ville ha nåt med lite innehåll i mig.

Familjen är i skogen och plocker svamp.
Börjar bli dags för mig att ta itu med middagen, så vi hinner äta innan det är dags för småsessorna att krypa till sängs.

Ny stressig vecka framför oss...

2 kommentarer:

  1. Zumba är extremt roligt, OM du har rätt instruktör!
    Dom två som kör dom klasserna som jag brukar gå på är väldigt olika, men bra båda två.
    Däremot dom vikarierna som har hoppat in, har inte varit nåt att ha.
    Dom passar iaf inte mig! Men vi är ju alla olika! =0)

    SvaraRadera