tisdag 20 september 2011

Trött, tröttare, tröttast!

Helt färdig när man kommer hem efter en sån här monsterdag!
Många av kollegorna stannade ändå kvar 2timmar till. Dom har alltså inte gått hem än...
Promenerade iaf både till jobbet och hem från jobbet.

När jag kom hem frågade sambon om jag kunde lämna tjejerna imorgon. Eller frågade, å frågade. Snarare konstaterade. Vilket skulle innebära att det inte skulle bli någon yoga för mig imorgon.
Men jag stod på mig, och det slutade med att det är han som lämnar. Precis som planerat.
Å jag får min yoga!
Lämnar kvar grejerna i skåpet, så måste jag åka tillbaka å köra M.R.B passet efter jobbet också... ;0)

Nu ska jag parkera mig framför "Landet brunsås". Sen är det packning av träningskläder (blir så mkt svårare att inte ge sig iväg imorgon bitti då) å sen får jag sova!!!

2 kommentarer: