torsdag 8 september 2011

ToppLoppet

Nu har jag anmält mig till ToppLoppet!
Sista dagen idag, och jag kände att jag behövde något att sträva emot.

Det blev 5km... Ville egentligen köra 10km, men det verkade vara hårt på att man skulle springa. Att jag skulle lära mig att springa 10km på 3veckor känns väldigt osannolikt.
Får höra med dom när jag hämtar ut nummerlappen...
Men 5km kan jag nog klara. Om inte annat så med ren vilja!

Anmälde även mina sessor till MiniToppLoppet!
Trodde båda skulle få springa den kortare sträckan då min äldsta inte hunnit fylla 7år. Men anmälningen gick inte igenom först, dom verkar köra rakt av på årtalet.
Var lite orolig att hon inte skulle vilja då. Få springa längre å dessutom springa utan syrran. Men till min förvåning sa hon okej nästan på en gång. Att dom ska få varsin medalj är nog det som motiverar mest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar