lördag 1 september 2012

Tjejkväll!

Ikväll är sambon iväg på festligheter i en annan stad, med övernattning på hotell. Jag visste ju om det, men hade helt glömt bort det. Det innebär att jag får vara ensam med mina sessor i ett dygn.
Till middag blir det tacos, enligt deras önskemål. Alltid förstahands valet. Å mig gör det inget. Ska bli riktigt gott! Sen kurar vi upp oss i soffan framför tv:n. Mys gå hög nivå!
Träningen gick över förväntan! Hade redan innan bestämt att jag skulle strunta i alla hopp, för att hålla pulsen nere lite. Å det funkade. Svettet sprutade som vanligt ändå. Blir nog ett pass imorgon oxå...

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att träningen gick bra.
    Och ja, tacos är alltid gott! :-D

    SvaraRadera
  2. åå tacokvällar är oslagbara!!

    sv: mm sjukt irriternade.. nu får det bära lr brista.. :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick mina damer bestämma skulle vi äta det varje helg! =0)

      Radera
  3. Vad smarrigt det där såg ut! Hoppas ni hade en mysig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det! Å mysigt hade vi, hopkurade i soffan alla tre. =0)

      Radera