lördag 8 september 2012

Trött, tröttare, tröttast!

En hel dag med yoga, sen direkt vidare till gymmet och dansa. Jag var trött igår och var det fortfarande när jag vaknade imorse.
Dessutom den här operationen! Svullnaden har gått ner, men inte försvunnit. Jag kan inte ligga på höger sida alls. Å för mig som inte kan sova på rygg blir det ganska frustrerande. Jag vet inte hur ni gör, men när jag vaknar till på natten så vänder jag alltid sida. Det kan jag alltså inte göra nu. Hur lätt är det att somna om då, genom att bara puffa till kudden?! Inte alls!
Idag dansade jag som vanligt. Men eftersom jag inte hade någon energi alls innan passet, så hade jag inte någon efter heller. Den där vanliga energin som kommer flödande uteblev.
Å imorgon ska det dansas igen. Efter det ska jag förmodligen hänga med en av mina finaste. Tanka energi på helt annat sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar