onsdag 5 september 2012

Träningsförbud

Sitter i soffan & pustar ut.
Direkt från eftermiddagens operation till skolan och hämta barnen. Hem och få i dom mat, innan äldsta skulle på gymnastik. Sen vidare tillbaka till skolan för att gå på föräldramöte.
Dessutom får jag bara äta mjuk mat, sånt som inte kan fastna i såret. Har skickat iväg sambon för att köpa fler skyr, så jag slipper tänka.Det här är nämligen middagen...
Å sist men inte minst så får jag inte anstränga mig alls på två dygn. Jag var färdig vid tre, så att köra ett svettigt danspass på fredag kl. 17 är väl helt okej?! =0)
Får se hur jag känner, men jag har verkligen sett fram emot det passet.
Fredagen ska spenderas på en kurs i medicink yoga för barn. Men det kan väl inte vara så ansträngande, eller kan det?


2 kommentarer:

  1. Du det här inlägget ser onekligen lite skumt ut.... tycker du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tror att det ska vara lite mer läsvänligt nu... =0)

      Radera