måndag 7 januari 2013

Dagens...

Vad körde du då frågade en kompis som tjatat om att jag ska följa med henne till gymmet, men som jag avfärdat. Ja, vad körde jag?
Jag gjorde ju bara som jag blev tillsagd!
Men jag har googlat lite...

Bänkpress
Lutande bänkpress
Hantelpress
Dips
Flyes i maskin
Knäböj
Sittande benspark
Benpress
Vadpress
Baksida lårcurl i maskin

Här och här har jag hittat vad jag sökte.


Vi körde 3 set av varje, minst 10reps. Vikten ökades för varje set (men vilka hade jag inte tid att fokusera på!). "Jag vet att du är stark" fick jag höra. Jo tjena! Men jag kan ju kanske bli... =0)

Å dansat hade jag gjort innan!

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha du låter precis som jag! Fast du tränar mer ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har liksom blivit min livlina! Jag har flytt in i träningen...

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, det var ju faktiskt det! På väg att övervinna gymskräcken! ;0)

      Radera