fredag 4 januari 2013

Jag är dom trogna

Julledigheten gör mig så slö! Inte så att jag skippar träningen. Men här hemma gör jag typ ingenting annat än att ligga i sängen och tittar på tv, med datorn i knät. Behöver jag säga att det ser förjävligt ut?!

Igår va jag och körde ett lunchpass, med en av favoriterna. Härligt! I slutet av passet sa hon: "Jag vet att ett par av er kan koreografierna nästan bättre än mig, och jag skäms för det. Men snart ska ni få nya saker att bita i". Medan hon sa det så tittade hon menande på mig. Trogen kund? Minst sagt! Kört med henne i över 2år! Kändes ändå rätt kul...

Ikväll väntar ett pass med den andra favoriten. Han har varit ledig under jul och nyår, så suget är enormt. Ibland är det bra att längta... Det ska bli så kul!!!

Har dessutom pass inbokade med dom båda dagligen tom tisdag. Inte för att det är nytt år, utan för att möjligheten finns och jag tycker att det är så fruktansvärt roligt. E riktigt peppad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar