söndag 7 april 2013

Bildbevis!

Det är lite drygt 20 månader sen jag började min resa. Det har tagit tid... Ångrar bittert att jag inte tog några ordentliga före-bilder. Men att stå framför kameran har aldrig riktigt varit min grej. Men det har hänt saker iaf...

 

Jag äger idag varken våg eller måttband, dom är kvar hos min tidigare sambo. Men nog syns det att det hänt grejer? Jag upplever själv att jag stått still i snart ett halvår.
Men det börjar suga lite i den där gymtarmen, så vi får väl se vad som händer.
Har varit där idag och känner redan nu att jag kommer ha väldigt ont i rumpan...



10 kommentarer:

  1. LÄGG AV vad bra! Vilken skillnad. Det är ju en ENORM skillnad. Älskar sådana där bilder! Heja heja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skönt att det inte bara är jag som ser skillnad... ;0)

      Radera
  2. Jag säger som Fia: LÄGG AV vad bra! Det är ju superstor skillnad. Det har hänt grejer och du har varit hur duktig som helst :) Tålamod är väl det man får sätta till när det känns som allt står still. Håll i, håll ut.

    SvaraRadera
  3. Men jädrar vilken skillnad!! Måste direkt ner i källaren och ta en före bild... För efter har inte kommit ännu för mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag lägger till dig i min blogroll så jag hittar tillbaka :-) För hit vill jag igen!

      Radera
    2. Gör det!!! Ångrar bittert att jag inte gjorde det. Har måtten dock... Å du är varmt välkommen tillbaka! =0)

      Radera
  4. Det har ju hänt jättejättemycket !
    Bra jobbat,
    - önskar jag hade din mage, men efter 4 barn... ha ha ha...
    alltså det är inte omöjligt, men kräver disciplin och lite jävlar anamma,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju två... Å det krävs verkligen jävlar anamma!!! =0)

      Radera
  5. Visste att jag hade egna bilder från för-ett-tag-sen-men-inte-så-himla-långt-bort snart igen...
    http://mittispenaten.blogspot.se/2012/11/jag-lag.html

    SvaraRadera