måndag 29 april 2013

Vad gör jag av min tid???

Nu vecka. Sista kvällen med mina älskade sessor på en vecka. Alltid lite vemodigt...

Förra veckan blev det tre danspass plus ett lite halvhjärtat försök till hemmaträning igår kväll.

Den här veckan blir det betydligt mer, eftersom jag bara ha mig själv att tänka på! Inleder med lite mer dans imorgon. Som jag älskar det!!!

Har funderat mycket på var min tid tar vägen... Visst, jag har längre resväg nu, men inte så att det tar flera timmar extra. Förra veckan satt jag inte vid datorn en enda gång. Bra eller dåligt kan man ju fundera på, men det blev ingen uppdatering alls här och jag har ingen koll på vad ni haft för er. Tidigare kunde jag gå in på vissa bloggar flera gånger om dagen. Men nu har jag inte tid/tar mig inte tid. Vart den tar vägen istället vet jag inte heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar