tisdag 16 april 2013

Nu kör vi!

Förra veckan blev som alltid när jag har barnen, väldigt intensiv. Intensiv på alla fronter utom på träningsfronten. Det blev bara ett pass. Å det var förstås med favoriten!

Den här veckan blir det något helt annat. Redan igår kväll va jag på gymmet en sväng. Och det efter att ha jobbat 8-20. Mina kollegor tyckte att jag var galen. Men jag kände att jag behövde det!
Det blev inget hårt pass, men det blev ett utfört pass! Å vem ångrar ett utfört pass?!
Tror faktiskt att det kan bli en gymråtta av mig... Bara jag kommer över min egen osäkerhet!

Ikväll, återigen dans. Med den bästa!

1 kommentar:

  1. Man ångrar ju aldrig ett utfört pass :) Heja dig! Det är klart att du kan bli en gymråtta. Osäkerheten får man jobba med lite i början men det släpper. Jag är säker på att alla känner så där i början när man hänger på gymmet men med tiden så blir man ju mer trygg i både sig själv och i övningar. You can do it!

    SvaraRadera