lördag 7 januari 2012

Dagen träning avklarad!


Ligger i soffan och tar igen mig efter dagens Zumba. Dagen till ära helt klädd i kläder från Casall och strumpor från GoCoCo! Vet inte om det är nån som missat att jag föredrar mina träningskläder från Casall, framför alla andra!? Så är det iaf...
Ett pass jag kanske egentligen inte borde kört... Förkylningen vägrar släppa taget helt och hållet, och imorse vaknade jag dessutom med ont i halsen. Men efter ett par koppar te, så kändes det knappt... ;0) Å under passet hade fick jag ont i foten. Under högerfoten, på den främre trampdynan. Hoppas verkligen att det var något tillfälligt! Har inte tid med sånt oxå!!!

Nä, man kanske ska masa sig in i duschen istället...
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Hoppas att smärtan i foten går över snabbt!

    SvaraRadera
  2. Som tur är så har jag inte känt något efter, men jag har ju å andra sidan inte tränat heller... Håller tummarna för att det bara var något tillfälligt! =0)

    SvaraRadera