onsdag 25 januari 2012

Nu på morgonen har allt gått åt fel håll... Först kunde jag inte somna om efter sambons väckarklocka. Alltså en timmes mindre sömn än vad jag hade rätt till. Sen vill inte barnen gå upp (iofs fullt förståeligt!) för att sen bråka för att få på kläder å få i frukost. Sen tandborstvägran. Slutar med att vi får springa till dagis för att jag ska hinna med min buss. Å när jag ska kliva på bussen så har jag inget busskort. Det lånade sambon igår kväll, å har nu med sig det till jobbet. Precis vad jag längtat efter, en morgon med totalt kaos! Hoppas dagen blir bättre iaf...


Men dagen innehåller ljuspunkter oxå! Idag ska jag få en träningskompis! Den vännen som jag köpte mitt första gymkort tillsammans med för 5år sedan bor nu återigen i krokarna å ska köpa kort idag! Jippie!!!!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 kommentarer:

  1. Usch vilken jobbig morgon! Hoppas verkligen att resten av dagen blev bättre!

    SvaraRadera
  2. Klart bättre, men inte bra!
    Med en sån start är det nästan kört... ;0)

    SvaraRadera