lördag 28 januari 2012

Ett inlägg mitt i prick!

När jag satt på bussen på väg till Zumban så passade jag som vanligt på att uppdatera mig vad som skrivits i bloggarna jag följer.

Västgötskan hade skrivit ett inlägg som passade mig perfekt! Det gjorde att jag vågade ta i lite extra. Jag är en sån som när man hoppar/springer på stället eller liknande, inte gör det. För tänk om det skulle göra att jag inte orkade hela passet?!
Nu försökte jag tänka att varje låt var den sista. Å bitvis kändes benen som spagetti, men jag klarade det ju.

Jag var så stolt så jag höll på att spricka när jag gick därifrån. Men jag orkade inte springa till bussen, så jag höll på att missa den. Men det hade det ju varit värt! ;0)

1 kommentar:

  1. GRYMT BRA JOBBAT!!!
    Och tusen tack för dina fina ord. Roligt att jag kunde inspirera. :-))

    SvaraRadera