torsdag 12 januari 2012

Gym?

Är hemma och vab:ar idag också. Kommer även vara hemma imorgon...
Tror att det har varit väldigt välgörande för mig! Har fått vila ordentligt, och förkylningen har i stort sett släppt sitt grepp om mig.

Det har även gjort att jag haft en hel del tid att reflektera...

Jag har alltid sagt att styrketräna på gym inte är något för mig. Har alltid skyllt på att jag har för dålig karaktär, att jag skulle lägga av så fort det tar emot. Men jag undrar om det verkligen är det som ligger bakom min ovilja... Jag har funderat en del på om det inte helt enkelt handlar om min egen okunskap. Jag har ju ingen aning om hur man använder maskinerna!
Pratade med sambon lite igår, om inte han kunde gå dit å köra igenom maskinerna (han har ju en helt annan vana, även om han inte använt just precis dom maskinerna), så att han kan visa/berätta för mig sen.
Blir mer å mer sugen på att prova...

Zumban är ju underbar, den älskar jag! Men jag känner ett stort behov att att kompletera, styrkemässigt.

Är det rädslan för att göra bort mig som stoppar mig???

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ska ge det en chans. Kanske kan du unna dig en timme med en PT som kan gå igenom maskinerna med dig och lägga upp en träningsplan. Jag tror att du kommer älska det!

    SvaraRadera