fredag 13 januari 2012

Det svartna...

Jag kom iväg!
Jag gick å laddade hela dagen, å tänkte (precis som jag skrev innan) att jag smiter iväg medan sambon fixar middag.

Tänkte vara borta totalt ca 1h, vilket skulle innebära ca. 30-35min i gymmet. Å d var det bara kondition jag tänkte köra. Jag kom precis i lagom tid för att haffa ett löpband utan tidsbegränsning (hälften av banden har en tidsgräns på 20min mellan kl. 16-19). Hade egentligen tänkt att köra crosstrainer och rodd, men dom var alla upptagna.
Kände mig stark å startade ett program jag inte kört tidigare, med backar/rejäl lutning. Jag körde igång, å blev lite frustrerad över att det gick så fruktansvärt långsamt, så jag ökade både nivån och tempot. Det kändes ändå inte som att det tog så mycket. Men jag körde vidare. Efter ca 15min, började det kännas riktigt jobbigt. Härligt tänkte jag! Efter ca. ytterligare 5min så svartnade det för ögonen, och jag var tvungen att sätta mig ner.

Såhär efteråt kan jag ju se att jag förmodligen ätit alldeles för dåligt.
Har varit inne på det tidigare, jag glömmer bort att äta när jag bara är hemma.

Men nu har jag laddat ordentligt med energi, inför morgondagens ZUMBA!!! =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar