lördag 11 februari 2012

Ligger i soffan och väntar på att duschen ska bli ledig. Fullt påklädd! Måste nämligen ha balkongdörren öppen. Men kära sambo höll nämligen på att bränna ner köket imorse, då han inte bara stoppade in bakstenen i ugnen, utan även det grytunderlägg av kork som den stod på. Det luktar alltså brandrök i hela lägenheten, och då framförallt alla textilier. Blir nog att boka tvättstugan snarast möjligt.


Zumba gick iaf väldigt bra. Kände mig riktigt trött efter halva passet, men bet ihop och körde vidare. Mötes även av beskedet att mitt gym nu läggs ut på enterprenad. Skapar naturligtvis en viss oro för mig som uteslutande kör pass. Vilka blir kvar? Va har dom som tar över för tankar? Enligt ryktena som cirkulerade idag så har dom inte alls mycket gruppträning...

Jag har sånt kontrollbehov, att sånt här skapar stress hos mig. Bara mina klasser å instruktörer får va kvar! ;0)


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar