måndag 20 februari 2012

Sjukstugan fortsätter...

Äldsta dottern har fortfarande feber, så vi måste ta oss upp till vårdcentralen idag så att dom får titta på henne och sjukskriva henne. Det skär i hjärtat. Hon är så liten där hon ligger i vår stora dubbelsäng och sover. Vet inte riktigt hur jag ska få på henne kläderna, men det måste ju gå. Som tur är har vi en vagn kvar, den får jag köra henne i. Aldrig att hon skulle orka gå upp till centrum!

För min egen del ser jag faktiskt fram emot kvällen. Jag har gett sambon träningsförbud, han låter fortfarande förjävlig. Det innebär att jag får träna en måndag kväll!
Jag står inför ett angenämt beslut mellan box och combat. Instinktivt tänker jag combat... Men sen blir jag lite feg och tänker på att det snart ska komma ny koreografi, vilket innebär att alla som är där kan den. Medan jag inte kört på säkert 1år. Men jag saknar det! Det är bara det är det finns inga klasser som passar mig, tidsmässigt. Box kan jag ju ändå köra på torsdag, som planerat...

Ja, ni hör ju själva! Det lutar mot combaten... Ska bara lyckas övertyga min träningskompis oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar