lördag 18 februari 2012

Sitter i soffan och tar igen mig efter dagens utförda Zumba. Det var ny koreografi, så jag blev lite besviken inledningsvis. Det är ju alltid svårare att ta ut sig ordentligt när man ska lära sig nya saker, och man inte känner igen någonting. Men, som tur va, hade jag fel. Visst, pulsen var inte lika konstant, då man stannade till emellanåt för att kolla vad han gjorde med sina fötter. Men det var riktigt tungt för benen och mycket hopp, så jag var nästan mer utpumpad än vanligt när vi var färdiga.


Som alltid, riktigt skön start på den här helgen!!!


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 kommentarer:

  1. Nån gång ska jag också gå på zumbaträning. Jag har bara tränat det hemma och det är nog inte samma sak! Ps. jag gillar din presentation av dig själv :) Mamma som inte var i form före barn och inte efter...känner igen mig där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min(a) höjdpunkter på veckan. "Mina" zumbapass på lördagar och söndagar. Det blev den stora förändringen. Jag hittade något som jag planerade mitt liv runt. Det var inte längre "om jag hinner, så åker jag och tränar" utan blev "jag tränar mellan den och den tiden, men innan/efter". Riktigt härlig känsla faktiskt... Men det gäller att hitta rätt instruktörer. Har kört för några där man bara velat gå därifrån... Men prova om du har möjlighet, jag rekomenderar det verkligen!!! =0)

      Radera