måndag 11 juni 2012

Framsteg!

Lagom tills det är dags att klä på sig inför arbetsdagen inser jag att jag glömt sätta på tvättmaskinen med alla mina smutsiga jobbkläder. Tröjor är inga problem, byxor är värre!

Får då för mig att prova ett par jeans som jag lånade från min syster för något år sen. Det var inför en möhippa, där alla skulle vara klädda i svart. Då var dom alldeles för små. Jag kunde inte ens försöka dra upp dragkedjan. Jag hade dom ändå, jag var ju tvungen att ha svarta byxor. Döljde hela spektaklet med att knyta en tröja kring midjan.

Nu på morgonen var det betydligt trevligare! Jag kan ju prova iaf tänkte jag. Å vilken tur, för jag måste säga att det var ett väldigt trevligt sätt att börja veckan. Heja mig!!!



Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. YES!!! Bra jobbat! Det är så kul att se förändringar!

    SvaraRadera
  2. Härligt =) Det finns ingen mer underbar känsla än att komma i byxor som en gång varit för små. Heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt ljuvligt! Dom inte bara passar, dom är nästan förstora!

      Radera