tisdag 26 juni 2012

ZWOW#1

Under våren körde Trillingnöten Bodyrock. Jag var imponerad, men tänkte att det inte var något för mig. Jag har inte pannben nog.
En gång kommer jag ihåg att hon skrev att hon skulle köra Zuzkalight, som hon sen fick förklara för mig var en av tjejerna bakom Bodyrock.

När smaljeansen  häromdagen tipsade om Sund, stark & snygg! som kör massa sånt vaknade intresset.

Idag (flera månader senare) fick jag för mig att kolla upp vad det egentligen va. Å hon lyckades inspirera mig såpass att jag tänkte försöka mig på på det första passet ikväll, Zuzana Light - ZWOW #1
Men jag tänkte fega ur lite, och köra 2 varv, istället för hennes 3. Liten mjukstart... ;0)



Å nu när jag gick in Sund, stark & snygg! för att länka, så visade det sig att det var just det här passet hon körde idag! Men hon körde ju såklart på riktigt, med tidtagning och allt. Men jag kör som sagt 2 varv utan tidtagning. Det får komma senare om jag fastnar... ;0)

6 kommentarer:

  1. Jag har också varit lite nyfiken på Body Rock, men har inte fått tummen ur (än)...
    Bra! Kör hårt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag va lite anit när jag kollade in Body Rock. Kankse mest för att jag inte gillade tjejen som körde. Den här Zuzana passar mig betydligt bättre! (Utan att det finns någon egentlig anledning...)

      Radera
  2. YES! Välkommen! Vad kul att du kör :) ch jag lovar att man ser snabba resultat, man blir bätre och bättre snabbt!

    SvaraRadera
  3. var det skoj? jag brukar inte gilla sånnadär pass att följa efter nån, brukar köra mitt egna men får nog ta och prova ändå =D

    SvaraRadera
  4. Kul att du har hittat en "ny" träningsform!

    SvaraRadera