torsdag 28 juni 2012

Sovmorgon?!

God morgon!?

Ligger fortfarande kvar i sängen. Kollar på friidrott...
Är öm i stort sett hela kroppen. Dels pga av det jag ägnade mig åt i tisdags kväll, men även det jag sysselsatte mig med igår kväll.
Jag fick nämligen för mig att köra ett dubbelpass igår. Fråga mig inte varför... Jag åkte iaf iväg och körde först core, och sen ett pass dans aerobics. Aerobics har jag nog inte kört sen i högstadiet, men att det skulle va dans övertygade mig.
Det var nog lite för mkt aerobics å för lite dans för att det skulle passa mig. Men hade jag inte provat så hade jag ju inte vetat... ;0)
Corepasset däremot var väldigt bra, så jag har redan bokat in ett pass på lördag med samma tjej.

Men jag ligger nog kvar här i sängen, tills det är dags för mig att åka in till stan å träffa en kompis i eftermiddag...

1 kommentar: