tisdag 26 juni 2012

Operation grovstädning

Regnet fortsätter att ösa ner utanför fönstret. Inge vidare glatt...

Så idag har jag ägnat dagen åt nödvändigt ont. Badrummet har skurats från topp till tå. Tvättmaskinen är inne på sin tredje vända och alla hyllor och väggar i kylen är även dom skinande rena. Så trist att göra, men det känns ju så bra efteråt. Ni kanske är väldigt duktiga, å gör sånt här titt som tätt. Det är inte jag! Å det är ju nästan som lite träning, iaf av högerarmen, eller hur?! ;0)

Läste dessutom på Aftonbladet att det är spenat vi ska äta för att bli starka. Kanske ska trycka i mig lite extra, så kanske musklerna ser ut som på Cilla. Det skulle jag inte ha något emot! =0)


1 kommentar:

  1. Tack för den komplimangen :) Idag har jag äntligen bakat ditt bröd. Mycket dumt att jag inte gjort det tidigare, det var ju hur gott som helst =) Jag hoppas att det är okej att jag lägger upp receptet i bloggen. Jag hänvisar givetvis till dig. kram!

    SvaraRadera