tisdag 17 april 2012

"Bara" promenader

Mitt busskort gick ut innan påsk. Å eftersom jag låg sjuk hela förra veckan, så har jag inte köpt något.
När jag inte har något busskort så måste jag ju promenera fram och tillbaka till jobbet.
Det är ju positivt.
Men när jag inte har något busskort, så kom jag inte iväg till gymmet.

Har tänkt att fylla på det i helgen, så jag kan köra mina zumbapass. Då har jag ju dessutom avslutat min kåvepeninkur.

Veckan är hemsk. Möten på ett eller annat sätt varje kväll. Å jag behöver plugga. Gymmet är bortprioriterat. Så under vardagarna den här veckan består motionen av promenader. Hade jag haft busskort, hade det inte blivit något alls. Hemska latmask!

Tänk om jag hade pannben nog att köra lite hemmaträning... Är så imponerad av er som lyckas!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nä, men det får ju gärna kombineras med något annat än bara fler promenader! Dessutom kan man inte direkt elda på, man vill ju komma fram någorlunda fräsch till jobbet! ;0)

      Radera