lördag 21 april 2012

Jobbigt!!!


Det var sjukt jobbigt idag. Varför är det alltid så att instruktörerna känner sånt på sig?!

Jag stod på samma plats som vanligt(vanedjur, ja visst!). Han brukar inte vara så mkt på den sidan, men jag ser bra. Idag stod han precis framför mig flera gånger, å skrek på mig att jag skulle gå ner djupare å liknande. Som en lydig hund gjorde jag det han bad mig. Jag var dyngsur när jag gick därifrån! För å inte tala om illröd i ansiktet... Kortet är nästan 1,5h senare å ni ser ju hur röd jag fortfarande va på hakan...

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Det är ju fördelen med att gå på klasser; att man blir pushad av någon annan. Ibland kan det vara svårt att motivera sig själv att träna så hårt ensam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju det jag måste ha! Annars ger jag upp så fort det blir jobbigt...

      Radera