tisdag 17 april 2012

Inte min dag...

Lite spontant åkte vi iväg och åt på restaurang. Väldigt mysigt en vanlig vardagskväll. Mindre bra rent kroppsligt. Det blev pommes, som alltid när den möjligheten finns. Min absolut största bov!

Lunchen var dessutom värdelös. Vegetarisk pyttipanna. Det är ju typ potatis och morötter. Eftersom jag är så van att få bra och god mat på jobbet så har jag inga direkta livlinor.

Men när ordinarie personal är sjukskriven (som alltid lagar allt från grunden) så är det halvfabrikat som vikarien hanterar.

Måste komma ihåg att packa ner lite i väskan. Proteinpulver om inte annat, så jag kan komplettera min lunch med lite protein. Märks rätt tydligt att hon inte har rätt utbildning. Det handlar bara om att vi oxå ska få något att äta, inte alls vad det faktiskt innehåller. Tur att det är under en begränsad period!!!

Å ja, jag vet, jag är bortskämd! Kommer inte kunna byta arbetsplats så länge den ordinarie kökspersonalen jobbar kvar! =0)

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Jag håller med :) Samma på mitt jobb! Och kocken är sjuk är jag handfallen! hahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så skönt att slippa tänka så mkt själv! ;0)

      Radera