söndag 29 april 2012

På väg. Ändå...

Redan igår när jag vaknade kände jag lite i näsan. Jag struntade i det, och körde min Zumba. Längst fram körde jag hårdare än någonsin, å det känns i hela kroppen idag. Träningsvärk, mild variant, i stort sett i hela kroppen. Inte riktigt det jag förväntar mig efter ett konditionspass...


Imorse när jag vaknade så var det bara att plocka fram papper å nässpray. Kände även lite i halsen. Inte ont i halsen, men man kände ändå att det var något där... Eftersom det nu är två veckor sen söndagsZumban, så låtsas jag som ingenting och åker iväg ändå. Hoppas bara att jag inte får ångra det imorgon. Jag kan inte, under några som helst omständigheter va hemma från jobbet imorgon!


Önska mig lycka till! ;0)


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna hela natten! Så att det inte dyker upp på morgonen menar jag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke, men det hjälpte tyvärr inge vidare... =0S

      Radera
  2. Lycka till! hoppas du håller dig frisk nu då. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men det gick inget vidare... =0(

      Radera