fredag 27 april 2012

Förkortat, men nöjd

Av förklarliga skäl blev ju tiden på gymmet imorse betydligt kortare än planerat. Men ombytt och klar med packningen färdig stod jag ju här utanför. Efter viss övertalning körde sambon mig till gymmet.Det var ju inte mitt fel iaf, men det var inte en direkt munter sambo som körde mig.

Väl där hade jag bara ca. 25min att disponera.
För det första var det väldigt mycket folk på gymmet vid halv 9 en fredag... Va gör folk, jobbar dom inte?! ;0)
Efter att ha läst Olgas inlägg igår, hade jag i åtanke att köra på bandet. Även om jag inte vågade gå ut lika hårt som självaste Olga, så körde jag 25min med en lutning på 10. Vågade inte köra riktigt lika snabbt heller, utan nöjde mig med 6.0. Det räckte gott och väl kan jag säga! Såg efteråt att även smaljeansen tog upp det, även om hon pratade om det som avslutning på ett gympass. Men för mig räckte det som sagt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar