torsdag 12 april 2012

Ingen vidare påsk...

Det började bra. Ledig torsdag med mina sessor. Härlig tid med familjen på fredagen som avslutades med ett restaurangbesök med en kompis och hennes familj. Påskafton hos mina föräldrar. Som det ska vara. Men i bilen på väg hem började jag känna lite i halsen. Gick å la mig på soffan när vi kom hem, å då fick jag världens frossa. Flyttade över till sängen och sov innan klockan va halv tio. Sen sov jag. Jag sov å sov. Till måndag morgon. Var inte uppe alls. Inte på toa, inte druckit, inte ätit. Ingenting!

På måndag morgon fick sambon köra mig till närheten, där jag bara behövde öppna munnen för att läkaren skulle kunna konstatera det var halsfluss. Så det var bara att påbörja en andra penicillinkur på mindre än två månader. Känns sådär, men jag mår ju mycket bättre nu!


Å jag hann iaf köra min vanliga lördagszumba! ;0)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar