söndag 12 augusti 2012

Bara att sätta igång...

Tillbaka till vardagen igen var det... Efter två veckor vid medelhavet är det efterlängtat.

Vi bokade biljetter och hotell bara att par timmar innan det var dags att bege sig till Arlanda. Ville egentligen inte åka två veckor, men valmöjligheterna var inte så stora om man säger så...
Imorgon börjar jag jobba, men familjen är lediga ett par dagar till, så det är bara jag som ska göra mig redo.
Men efter dagens mjukstart (inte alls!) så kommer jag inte ha några som helst problem att somna. Å känner mig redan öm i baksida lår och mage.

På träningsfronten har det varit sådär under sommaren. Innan sambon gick på ledighet, var det kanon. Hade ju hur mycket tid som helst! Avsaknaden av dusch gjorde att jag på resande fot inte gjorde många knop. Att vaska av sig räcker inte riktigt när svetten bara rinner. Iaf inte för mig!
Summa summarum så har ändå tränat mer den här sommaren, än vad jag någonsin gjort förut. Det tycker jag blir ett godkänt iaf! ;0)

Semestern är slut, på riktigt! Å motivationen är på topp.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker man får en massa energi efter semestern :) Så kör så det ryker imorgon!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska vara glad för det faktum att du har tränat mer än något sommar tidigare och sedan använda den energi du har fått av skön semester :) Nu kommer rutiner och vardag igen, och då är det bara att köra på :) Hör hårt!

    SvaraRadera
  3. Härligt att du verkar vara så motiverad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Å jag är fortfarande motiverad, å skyller nästan allt på gymmet som kör sommarschema hela augusti trots att alla (nästan iaf) är tillbaka från semestrarna nu!

      Radera