lördag 25 augusti 2012

Dagens skörd

Har varit hemma ett tag nu. Sjukt trött! Det märks att man inte är van att vakna så pass tidigt som jag gjorde idag.

I goodiebagen jag fick med mig låg det en flaska vatten från bonaqua med fläder/citron smak (förvånansvärt god!), ett litet balsam, ett müsliprov från axa och en sporttopp från Stay in place.
Den rekommenderades inte vid högintensiv träning. Men Terese själv använde den vid både spinning och löpning och tyckte att den var. Hennes favorit faktiskt. Ska bli intressant att prova. Den är sömlös, och ingenting som jag skulle välja själv i första hand. Men det gör det ju nästan bara roligare!


Jag hittade äntligen en träningsväska! Den ligger gömd under kläderna, längst upp till vänster. Den känns väldigt rymlig och bra, med några småfack i. Hejdå stora otympliga bag!
Det blev ett linne i blått/vitt/svart (hittar inte rätt färg dock!) och en turkos/grön kortare t-shirt (som jag inte hittar på någon sida!) och en helsvart vattenflaska. Men t-shirten kommer jag nog enbart använda till vardags, inte till träning...

1 kommentar:

  1. Åh är grejerna från det där minglet du var på? Kul!!! Jag skulle vilja ha en topp utan sömmar... Vart köper man den?

    SvaraRadera