söndag 26 augusti 2012

Över 1år!




Det har gått över ett år sen jag startade insåg jag häromdagen. Då vägde jag 73,6kg. Jag vet att man inte ska fokusera på vikten utan på måtten, men det funkar inte för mig. Det är vikten jag har låst mig vid!
I år finns det inga smygtagna bilder på mig vid stranden. Däremot finns det en bild från solen och värmen, som min dotter tog. Den är inte lika avslöjande, men jag visste att hon stod där med kameran och det kändes helt okej.
Överdelen är ny, men underdelen är densamma som på dom hemska bilderna ovan. Jag tycker ändå att man ser skillnad!
Senast jag ställde mig på vågen stod den på 66,8kg. Så det har ju hänt en hel del, även om jag inte tagit måtten nu. Under våren började jag känna skillnad, kläderna blev större. Men det är egentligen först nu till sommaren som vågen började peka nedåt.
Jag väger mindre nu, än när jag vägde in mig på MVC vid min första graviditet.
Jag är nog i bättre form nu, än jag någonsin varit! Jag har energi, kraft och ork.
Framförallt har jag hittat träning som jag trivs med, som jag längtar efter, som jag t.o.m. planerar semestern efter. Jag har hittat något jag absolut inte vill vara utan. Något jag ska fortsätta med. Och jag har liksom blivit lite beroende av er, och det här. Jag kan inte lägga av.
Är jag i mål? Delvis. Men inte helt. Min resa fortsätter...
Är man någonsin nöjd? Det vore ju tråkigt inte allt kunde bli lite bättre!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du har lyckats så bra och hittat ett aktivt sätt att leva på som du gillar!

    SvaraRadera