lördag 25 augusti 2012

Röhnischevent

Tidigt imorse kunde jag konstatera att Kungsgatan låg rätt öde. Det var bara städningen efter nattens bravader som var igång!
Jag var iaf på väg till Rönischbutiken! Där bjöds det på frukost, goodiebag och 25% rabatt på allt i samarbete med Terese.
Terese visade sina favoriter ur höstens kollektion. Det fanns mycket fint. Problemet var bara att jag egentligen inte behövde något. Men jag kunde ju inte gå därifrån tomhänt, så lite shoppade jag ändå... =0)
Efteråt blev det ytterligare lite shopping tillsammans med en kär vän som jag lurade med mig imorse. Två kalas imorgon, vilket kommer innebära att jag missar söndagsklassen IGEN!
Men på måndag börjar iaf höstschemat igen!!!




2 kommentarer:

  1. Kul att du var där. Älskar också Röhnisch kläder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var på hennes event på Casall förra hösten också. Det är ju riktigt kul att gå på sånt! =0)

      Radera