tisdag 14 augusti 2012

Redan fusk!

Trillingnöten skrev i böjan på sommaren att hon tänkte köra en plankutmaning i aug. Tänkte redan då att jag skulle haka på den.
Men det hade ju jag glömt bort nu när jag varit avskärmad från omvärlden i ca 1månad. Blev påmind i söndags så jag läste att den dragit igång. Okej, jag hakar på från måndag tänkte jag.
Gjorde jag några plankor igår? Nä, jag orkade inte. Jag låg framför tv:n hela kvällen. Dessutom hoppade jag över det tänkta danspasset, för att jag kände mig stressad för att sambon skulle iväg.

Allvarligt, va är det för fel?!
Laddad till tänderna i söndags kväll och på måndag eftermiddag ger jag efter.

Det blir till att göra dubbla plankor ikväll, även fast jag knappt kan hålla ögonen öppna. Kunde inte sova inatt heller. Men ikväll finns det INGA ursäkter. INGA!

2 kommentarer:

  1. Utmaningar kan vara jobbiga fast de inte är så "stora". Hade själv en plankutmaning i våras men man tappar nästan lusten om man ska göra varje dag. En annan blogg jag läste hade samma utmaning fast varannan dag. Den idén gillade jag, blir inte så pressande då..
    Men Trillis ide om olika plankor varje dag är kul. Vanliga plankan tröttnar man lätt på.
    Lycka till - du fixar det säkert!!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för pepp! Men efter att inte gjort en enda planka den här veckan, så hoppade jag av. Det blev bara en stress...

      Radera